Dit project heeft te maken met het binden van ondernemers in een dorp maar ook kleine initiatiefnemers voor gerichte evenementen.
Dit project heeft te maken met het binden van ondernemers in een dorp maar ook kleine initiatiefnemers voor gerichte evenementen.
De Grote Wolf stimuleert dit door een doelgroep aan te spreken die hier net als Vera De Groot een hart voor heeft. Om een doelgroep aan te spreken zijn er veel processen waarmee Vera te maken krijgt.
Janneke Bexkens is met haar dansstudio een ondernemer vol met passie om de danskunst over te brengen naar haar doelgroep. Studio19 in Eindhoven (Plan B Hurksestraat 19) biedt een enorm rijk aanbod voor verschillende type dansstijlen en therapievormen gecombineerd met dans.
Samen met Annette is er als beginpunt een model ingevuld dat haar business beschrijft op gebied van partners, activiteiten, kernwaarden, communicatie kanalen en haar doelgroep.
Fotografie is een enorm breed woord. Jezelf positioneren kan daarom lastig zijn want je wilt gezien worden als een specialist.
Sander van Hirtum heeft samen met 2 andere jong ondernemers Tweestrijd bedacht. Tweestrijd is een reality spelprogramma waarin twaalf kandidaten tot het uiterste gedreven worden in de zoektocht naar hun duopartner.
Fred Maakt Games is het platform waar jong en oud kan leren om games te maken. Pacman ziet er bijvoorbeeld simpel uit maar is dat ook zo? Ferdie Swinkels legt het je zo uit! Met zijn vlogs kan je maandelijks aan de slag om zelf games te maken. Hij werkt een compleet stappenplan met je uit zodat jij aan het eind van de rit ook echt een game hebt die je kan spelen, presenteren en uitbreiden.
organisatie: Bryan Kleeman is eigenaar van het kledingmerk Three Times C. Creativity is een van de kernwaarden die Three Times C uit in haar merk met als gedachten dat ieder zijn eigen manier hierin heeft. De kernwaarden Class wordt geladen door door een exclusief merk op de kaart te zetten. De laatste kernwaarden Commitment staat voor toewijding aan de personen die tijd en energie steken in het stimuleren van een creatieve geest. Zo wordt het kledingmerk neergezet met drie kernwaarden die meer betekenen dan alleen kleding dragen.
The Student Hotel is een organisatie die zich richt op het creëren van state-of-the-art faciliteiten en een kleurrijke ervaringen die verandering stimuleren in de manier van leven, werken en reizen. Daarnaast hebben zij als doel om mensen het begrip 'student' laten herontdekken. The Student Hotel is een plek waar iedereen met een studenten spirit , nieuwsgierig, open, vrij en avontuurlijk gevoel zich kan ontwikkelen. Dit wil The Student Hotel stimuleren door meerdere communities binnen in het gebouw bij elkaar te brengen.